یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

قانون ارتعاش

روزمرگي هايم

قانون ارتعاش

۱۱ بازديد

ميدانيد قانون ارتعاش چيست و چه كاربردي در قانون جذب دارد؟ اينكه ميگويند ارتعاش مثبت يا منفي به كائنات ارسال كرديم يعني چه و اگر بتوانيم ارتعاشاتمان را كنترل كنيم چه تاثيري در جذب هاي ما دارد؟ آيا قانون ارتعاش و قانون فركانس باهم تفاوت دارند؟ در اين مقاله به بررسي جامع قانون ارتعاش خواهيم پرداخت اگر سوالي داريد ميتوانيد در بخش نظرات اين وبلاگ با ما به اشتراك بگذاريد.

قانون ارتعاش در قانون جذب چيست؟


ارتعاش (به انگليسي: Vibration) در قانون جذب يعني يكي شدن با رويا و خواسته. اگر برايتان اين سوال پيش آمده است كه قانون ارتعاش يعني چي؟ و در حالت كلي ارتعاش چيست، بايد بگوييم كه: قانون ارتعاش يعني در خواسته خود حل شوي و خواسته تو در افكار و باورهايت كاملا مشهود باشد. اين زيباترين درجه از ارتقا و رشد فردي است كه در روانشناسي هم بسيار تاكيد شده است. ما بر اساس نظام باورهاي خود، احساسات و حال خود را مي سازيم. احساسات ما كيفيت فركانس ذهني-فكري ما را مشخص مي كند. فركانس همان سطح و كيفيت انرژي كار ذهن و يا بهتر بگوييم، كار توليد فكر در مغز است. پس اگر فكر خوب بكنيد، فركانس شما خوب و مثبت خواهد بود و اگر افكار غالب شما خوب و سازنده و مثبت باشد، باورهاي مثبتي در شما شكل و ريشه ميگيرد، و باورهاي مثبت و قدرتمند در شما احساسات عالي و اشتياق سوزاني براي "داشتن" و "بودن" بهتر و خوب توليد مي كند و اين مي شود فرايند ايجاد و حفظ ارتعاش در قانون جذب.

فركانس در قانون جذب چيست؟


اما فركانس چيست؟  ميدانيد كه افكاري كه بصورت غالب در ذهن ما جاري هستندو در ضمير ناخودآگاه ما وارد شده، قانون جذب را بكار مي اندازند و ارتعاشات مشابه خود را تحت عنوان شرايط و تجربيات جديد به زندگي ما جذب ميكنند. به شرايطي كه در حال تجربه ي آن هستيم مدار كنوني ما و به ارتعاشاتي كه به صورت قالب ذهن ما در آمده و هر روز و هر روز تكرار ميشوند فركانس ذهن ما ميگويند. در قانون جذب هر ارتعاشي كه ارسال ميكنيد در صورت تكرار مدام و راه پيدا كردن به ضمير ناخودآگاه فرد به فركانس تبديل ميشود و قانون جذب را بكار مي اندازد.


انرژي فركانس و ارتعاش تسلا


نيكولا تسلا دانشمند معروف ميگه :اگر ميخوايد به راز هاي جهان هستي پي ببريد به اون به چشم فركانس و ارتعاش نگاه كنيد !
بر اساس نظريه فركانس و ارتعاش تسلا، مبناي قانون جذب ارتعاش است. به اين معنا است كه انسان به صورت مداوم در حال فكر كردن است و اين افكار كه از جنس انرژي هستند ارتعاشاتي را ايجاد كرده و به كائنات ارسال ميكنند و اساس قانون جذب اينگونه است كه ارتعاشات مختلف باهم برخورد ميكنند اگر از يك جنس باشند كنار هم ميمانند و اگر بر تضاد هم باشند از هم دور ميشوند.اين مورد در ضرب المثل ها و اشعار ما نيز زياد به چشم ميخوره كه معروف ترين اونها ضرب المثليه كه ميگه :
كبوتر با كبوتر باز با باز / كند همجنس با همجنس پرواز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.