یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

دوره پولسازي

روزمرگي هايم

دوره پولسازي

۲۲ بازديد

دوره پولسازي چيست؟ چه چيزي شما را نيازمند به شركت در دوره پولسازي كرده است؟ خواهش ميكنم قبل از اينكه ادامه ي متن را بخوانيد به مدت ۳۰ ثانيه چشمان خود را بسته و به پاسخ درست اين سوال فكر كنيد.

آنچه با خواندن اين صفحه بدست مي آوريد:

  1. شناخت عواملي كه شمارا از ثروت دور ميكند
  2. ثروت واقعي چيست؟
  3. قطب نماي جذب ثروت به زندگي
  4. محدوديت هاي فقر ساز
  5. آشنايي با دوره پولسازي خلق ثروت ۷ بعدي شاه كليد ثروت

 

چرا كاپيتان محمود جولايي ميتواند ناجي زندگي شما شود؟

محمود جولايي نويسنده، مترجم و مدرس دوره هاي موفقيت و تحول فردي است، كه كتب و دوره هاي ارزشمندي از جمله دوره نخبگان قانون جذب (آموزش قانون جذب)، كتاب عزت نفس روي ميز شام، كتاب رازها و نياز هاي موفقيت هر ايراني و … در كارنامه خود دارد، براي آشنايي بيشتر با محمود جولايي به صفحه محمود جولايي در سايت راز موفقيت مراجعه كنيد. همچنين جهت آشنايي با كتب محمود جولايي ميتوانيد به صفحه كتاب هاي محمود جولايي در اين سايت مراجعه كنيد. وي از جمله اولين افرادي است كه كتب كوين ترودو را وارد ايران كرد و همچنين با شرايط و فرهنگ مردم ايران تكنيك هاي ارزنده ارائه شده توسط كوين ترودو را بومي سازي كرد.
وي سالهاي زيادي از عمر خود را صرف تحقيق و مطالعه و شركت در دوره هاي داخلي و خارجي زيادي نمود است. كه حالصل و ثمره اين سالها كوله باري ارزنده از تجربيات و فنون و راز موفقيت است. دوره ها و مدارك زير تنها گوشه اي از دانش اندوزي وي است:

۱- دوره هيپنوتيزم در اروپا

۲- دوره ي مديتيشن در هندوستان

۳- دوره هيپنوتيزم پيشرفته. (انگليسي)

۴- TFT- دوره حرفه اي كوچينگ و روش آموزش (هند)

۵- دوره پيش رفته درمان اختلال عزت نفس و اعتماد به نفس.

۶- دوره تخصصي روانشناسي مهارت هاي فردي.

۷- دوره اينترنتي  Advanced NLP ) TNRS – آمريكا )

۸- فن بيان و سخنوري حرفه اي.

۹- كارگاه عملي مهارت روان شناسي باليني.

صندوقچه ثروت و خوشبختي را ميشناسيد؟

بنظر شما رسالتتان در زندگي چيست؟ اجازه دهيد سوالم را به شكل ديگري مطرح كنم شما در زندگي به دنبال چه چيزي هستيد؟ راستش را بخواهيد تمام ما در زندگي به دنبال يافتن صندوقچه ي خوشبختي و ورود به زندگي رويايي هستيم. مطمئن هستيم كه اگر به اين صندوقچه دست بيابيم زندگيمان رويايي ميشود و در تمام جنبه هاي زندگي از حيات خود نهايت لذت را خواهيم برد. اما خب آيا همه ي انسان ها نهايتا به صندوقچه ي خوشبختي ميرسند؟ راستش را بخواهيد مردم در اين قسمت به سه گروه تقسيم ميشوند.

گروه اول افرادي هستند كه خيلي دير به اين صندوقچه دست پيدا ميكنند. بنظرتان اگر در سن ۹۰ سالگي آن ماشين لوكسي كه امروز آرزويش را داريد  به شما بدهند همانقدر از وجود آن در زندگيتان لذت خواهيد برد كه اگر فردا به آن خودرو برسيد لذت ميبريد؟ بي شك پاسخ يكي نيست. اين گروه افرادي هستند كه آنچه را كه ميخواستند نهايتا به دست آورده اند اما آنقدر دير به آن رسيده اند كه ديگر برايشان هيچ لذتي ندارد.

گروه دوم افرادي هستند كه هرچه در زندگيشان ميدوند آخر سر در همان نقطه ي اولشان قرار دارند. اين افراد خيلي تلاش كرده اند ولي در نهايت به آنچه ميخواستند نرسيده اند. اين افراد در نهايت افسرده ميشوند چرا كه هدف و غايت اصلي خود در زندگي را از دست داده اند و افراد بي هدف نهايتا به پوچي رسيده و افسرده ميشوند.

گروه سوم افرادي هستند كه شاه راه اصلي را پيدا كرده و به ثروت حقيقي دست ميباند. اين افراد نمونه ي بارز ضرب المثل” به خاك دست ميزنند، طلا ميشود” هستند.

شما جز كدام گروه هستيد؟ اجازه دهيد اين سوال را به صورت ديگري مطرح كنم. در زندگيتان دنبال يافتن چه چيزي هستيد، بزرگترين هدفتان چيست و از زندگيتان چه چيزي ميخواهيد؟

محتويات صندوقچه ي ثروت چيست؟

تقريبا هر دوره پولسازي را كه ديدم ثروت را تنها در جذب پول معرفي كرده بود و طبق تعريف اين دوره ها اگر شما پولدار باشيد، قطعا ثروتمند هستيد. اجازه بدين از شما بپرسم كه اگر پولدار باشيد ولي در زندگي آرامش نداشته باشيد و يا اگر پولدار باشيد اما به يك بيماري ناعلاج مبتلا باشيد باز هم بنظرتان ثروتمند هستيد؟ بي شك نگاه شما به ثروت با آنچه تا كنون در هر دوره پولسازي مطرح شده است تغيير كرد و اكنون اين سوال برايتان پيش آمد كه ثروت واقعي چيست؟ ثروت واقعي ۷ بعد دارد كه اكنون به معرفي هر يك ميپردازيم. ثروت واقعي عبارت است از:

  1. شادي درون
  2. معنويات
  3. پول
  4. آرامش
  5. عزت نفس و اعتماد به نفس
  6. سلامتي
  7. شغل خوب

با اين تعريف از شما ميپرسم. چقدر خودتان را فرد ثروتمندي ميدانيد؟

شاه كليد صندوقچه ي ثروت چيست؟

تا كنون قطعا متوجه شده ايد كه هيچ كدام از ۷ بعد ثروت به تنهايي بدرد نميخورند و تركيب آنها باهم است كه ميتواند زندگي شما را باز كند. خب اگر بخواهيد درب اين صندوقچه را باز كنيد بايد هفت كليد متفاوت را در قفل آن بچرخوانيد:

  1. كليدي كه قفل شادي درون را باز ميكند
  2. كليدي كه قفل معنويات را باز ميكند
  3. كليدي كه قفل پول را باز ميكند
  4. كليدي كه قفل آرامش را باز ميكند
  5. كليدي كه قفل عزت نفس و اعتماد به نفس را باز ميكند
  6. كليدي كه قفل سلامتي را باز ميكند
  7. كليدي كه قفل شغل خوب را باز ميكند

اگر به شما بگويم ميخواهم اين كليد ها را در اختيارتان قرار دهم چه حسي به شما دست ميدهد؟ بي شك از شدت هيجان در پوست خود نميگنجيد. اكنون ميخواهم هفت كليدي را در اختيارتان قرار دهم كه با داشتن آن خوشبختي واقعي را خواهيد يافت. چيزي كه در هيچ دوره پولسازي اي تا كنون به آن اشاره نشده است.

فرمول رسيدن به ثروت چيست؟ 

اجازه دهيد اين موضوع را با طرح يك سوال برايتان شفاف كنم به نظر شما براي رسيدن به پول و ثروت چه كاري لازم است؟ اگر مانند آنچه در هر دوره پولســـــازي اي مطرح شده است در خانه بنشينيد و تنها به مراقبه و خودهيپنوتيزم جذب پول بپردازيد و هيچ كار فيزيكي انجام ندهيد با انجام دادن اين كارهاي ذهني به پول ميرسيد؟ و يا نه برعكس اگر از صبح زود تا آخر شب به سختي كار كنيد و ذهنتان، يك ذهن فقير باشد نهايتا ثروتمند ميشويد؟ راستش را بخواهيد هركدام از اين راه ها را اگر به تنهاي بپيماييد نتيجه اي كه دنبال آن هستيد، حاصل نميشود. اگر بخواهم در يك جمله فرمول رسيدن به ثروت را كه تا كنون در هيچ دوره پولسازي اي مطرح نشده است را به شما بگويم، بايد بگويم كه:

ثروت=كار ذهني+ كار فيزيكي
شايد اكنون براي شما اين سوال پيش بيايد كه چه كارهاي ذهني و چه كارهاي فيزيكي اي بايد انجام دهيد.
كارهاي ذهني كه در دوره پولسازي خلق ثروت ۷ بعدي مي آموزيد:
  1.  مقابله با قانون دافعه
  2. مقابله با عدم خود باوري
  3. مقابله با احساس بد
  4. مقابله با افكار منفي

كارهاي فيزيكي كه در دوره پولسازي خلق ثروت ۷ بعدي مي آموزيد:

  1. از شروع كردن نترسيد
  2. به قوانين متافيزيك عمل كنيد
  3. اعتماد به نفس خود را تقويت كنيد
  4. عملگرا باشيد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.